Vapaaoppilaspaikka

Turun Urheiluliiton voimistelujaosto myöntää vuosittain muutamia vapaaoppilaspaikkoja budjettiin varatun määrärahan puitteissa. Vapaaoppilaspaikat voidaan jättää täyttämättä, mikäli kriteerit täyttäviä hakemuksia ei tule. Vapautusta voi hakea valmennusryhmän kausimaksuista.

Vapaaoppilaspaikka myönnetään

• yhdeksi kaudeksi kerrallaan (kevät/syksy)
  • enintään kahdeksi peräkkäiseksi kaudeksi (erilliset hakemukset)
  • vapautus 50 % tai 100 % seuran kausimaksusta, jäsenmaksu (20/30 €) ja mahdolliset muut maksut (kilpailuun osallistumismaksut, puvut jne) maksetaan normaalisti

Vapaaoppilaspaikan myöntämiseen vaikuttavat seikat

• perheen taloudellinen tilanne
  • perheen koko
  • Voimistelujaostossa voimistelevien perheen lasten määrä ja voimistelusta aiheutuvien kulujen suuruus
  • voimistelijan motivaatio ja lahjakkuus lajiin

Vapaaoppilaspaikkahakemukset tulee toimittaa kevätkauden osalta 20.2. ja syyskauden osalta 31.8. mennessä osoitteeseen jenni.jeromaa-alho@turunurheiluliitto.fi  TAI Turun Urheiluliitto, Voimistelujaosto, Siutlankatu 1, 20380 Turku.

Kaikki hakemukset käsitellään luottamuksella, eikä hakijoiden tai paikan saaneiden nimiä julkaista.

Mikäli olet hakenut vapaaoppilaspaikkaa sovi laskun eräpäivän siirtämisestä päätökseen saantiin asti toimistokoordinaattorin Mona Leinon kanssa mona.leino@turunurheiluliitto.fi

Vapaaoppilaspaikkahakemus

vapaaoppilaspaikkahakemus.docx