Maksuinfo - Miesten telinevoimistelu

2krt/vk320€
3krt/vk360€
4krt/vk390€

* Voimistelijan perheet sitoutuvat voimistelijan ryhmän harjoitussuunnitelmaan koko kalenterivuoden ajalle.

* Aamuvalmennus järjestetään vain koulujen aukioloaikoina.  (Aamuvalmennusta ei järjestetä koulujen loma-aikoina. Aamuvalmennuksella ei voi korvata voimistelijan ryhmän normaaleja harjoituksia.)

Aamuvalmennuksen kausimaksu (Kevät- ja syyskausi erikseen):

1krt/vk 70€, 2krt/vk 80€, 3krt/vk tai yli 90€

Seuran jäsenmaksu

Seuran jäsenmaksu laskutetaan kerran kalenterivuodessa yhteen lajijaostoon. Mikäli harrastat Turun Urheiluliitossa esimerkiksi voimistelua ja yleisurheilua, niin jäsenmaksu maksetaan vain kerran urheilijan "ykköslajin" jaostoon. Tiedota asiasta ryhmän joukkueenjohtajaa. Jäsenmaksu laskutetaan vuoden alussa tai heti seuran toimintaan liittymisen jälkeen.

Jäsenmaksu 2024

Alle 15-vuotiailta 20e ja yli 15-vuotiailta 30e

Kausimaksu

Ryhmän kausimaksuun sisältyy ryhmän normaalin harjoitussuunnitelman mukaiset harjoitustapahtumat. Kausimaksu laskutetaan pääosin kahdessa erässä.

Kausimaksuja ei palauteta voimistelijan poissaolojen tai kesken laskutuskauden lopettamisen vuoksi, tai jos harjoituksia ei voida järjestää seurasta riippumattomista syistä.

Seuran jäsenmaksu, kilpailulisenssi, vakuutus, mahdolliset oheistreenit esim. baletti tai tramppapuisto, aamuvalmennus ja muut tapahtumat kuten treenipäivät, leirit, kilpailut ja yms. eivät sisälly kausimaksuun.

Kausimaksun laskutuskaudet

Kevät (tammi-toukokuu)

Kesä (kesä-elokuu)

Syksy (syys-joulukuu)

Jos osallistumista ei peruuteta kauden 1. harjoitukseen mennessä katsomme että lapsi osallistuu ryhmän toimintaan ja lasku tulee maksaa. Ilmoita perutuukset TOIMISTOON voli@turunurheiluliitto.fi

Muut mahdolliset kustannukset

• Lisenssi ja kilpaurheilun kattava vakuutus
  • Toimialan viralliset harjoitus- ja kilpailupuvut
  • Toimialan edustusasu
  • Mahdolliset ryhmäpuvut
  • Oheisharjoittelu esim. baletti, tramppaparkin sisäänpääsy yms.
  • Varusteet esim. remmit, räpsät, kuminauhat, yms.
  • Omavalintaisten sarjojen koreografiat
  • Toimialan harjoitusleirit ja treenipäivät
  • Voimisteluliiton leiritykset
  • Kilpailumatkat
  • Yms.

Yllä listatut "muut mahdolliset kustannukset" ovat yksilöllisiä. Lisätietoa kustannuksista saat ryhmän joukkueenjohtajalta.

Kilpailu- ja Staramaksut

Kilpailu- ja staramaksu koostuu järjestäjän ilmoittamasta osallistumismaksusta (toimiala maksaa summan järjestäjälle), sekä toimialan laskusosuudesta, jolla katetaan valmentajien, ja tuomarien/arvien kuluja.

Järjestäjän ilmoittaman osallistumismaksun suuruus vaihtelee tapahtumakohtaisesti, ja ne on ilmoitettu kilpailu-/starakutsussa, joka löytyy kisanetistä.

Toimialan laskutusosuus kilpailuihin/stara tapahtumaan osallistumisesta

Laskutusosuudella katetaan osa valmentajien ja tuomarien/arvien kuluja.

Luokkakilpailut/Stara tapahtumat Turussa

15e TuUL MTV järjestämä tapahtuma Turussa

20e muun tahon järjestämä tapahtuma Turussa

Luokkakilpailut/Stara tapahtumat ulkopaikkakunnalla

30e tapahtuma

Muiden kuin yllä mainittujen kilpailutapahtumien laskutusosuudet ovat tapahtumakohtaisia, ja ne tiedotetaan erikseen. Esimerkiksi. SM-kilpailut, näyttö- ja karsintakilpailut, Voimistelupäivät, Voimisteluliiton mestaruuskilpailut, Junnu-Gym osakilpailut ja finaali, Gymnastrada ja ulkomailla tapahtuvat kilpailut.

Peruutusehdot

Peruutukseen vaaditaan lääkärintodistus, mikäli tapahtuman ilmoittautumisaika on umpeutunut. Lääkärintodistus toimitetaan ryhmän vastuuvalmentajalle, joka hoitaa peruutuksen tapahtuman järjestäjälle.

Peruutuksesta peritään 20e peruutusmaksu, sekä olevien ohjeiden mukaisesti tehdystä tapahtuman osallistumisen peruutuksesta 50% toimialan kyseisen tapahtuman laskutusosuudesta. Tämän lisäksi laskutetaan mahdolliset etukäteen tilatut voimistelijan matkojen ja ruokailujen kustannukset.

Toimialan sisäiset treenipäivät

Osalla kilparyhmistä on kauden aikana treenipäiviä. Nämä eivät kuulu kausimaksun piiriin. Treenipäivän hinta on 15e/pv. Mikäli ryhmältä on kauden aikana peruutettu harjoituksia, voidään treenipäivä järjestää korvaavana harjoituksena ilman 15e/pv maksua. Ryhmän vastuuvalmentaja ohjeistaa jojoa ennen treenipäivää mahdollisista kustannuksista, ja jojo tiedottaa kustannukset ryhmän voimistelijoiden perheille, sekä seuran laskutukseen.

Treenipäivän hinta ei sisällä ruokailuja, ylimääräisiä oheisharjoitteita esim. balettia, tramppaparkin sisäänpääsyä tai mahdollisia ylimäääräisiä valmentajia yms kuluja.

Peruutusehdot

Treenipäivät sisältyvät ryhmän harjoistussuunnitelmaan, johon perheet ovat sitoutuneet. Peruutukset treenipäivien poissaoloista vain lääkärintodistusta vastaan. Peruutusmaksu 5e/treenipäivä + mahdollisesti etukäteen tilatun ruokailun hinta.

Toimialan sisäiset harjoitusleirit

Toimialan sisäiset harjoitusleirit eivät kuulu kausimaksun piiriin. Harjoitusleirien maksut ovat leirikohtaisia ja tiedotetaan erikseen.

Peruutusehdot

Peruutusehdot ovat leirikohtaiset ja tiedotetaan erikseen.

Mahdolliset maksuinfoon liittyvät kyselyt annukka.almenoksa@turunurheiluliitto.fi