Maksuinfo - Kilpa-aerobic

5410€440€
6 tai yli440€470€

+ Jäsenmaksu

* Aamuvalmennus järjestetään vain koulujen aukioloaikoina. (Aamuvalmennusta ei järjestetä koulujen loma-aikoina. Aamuvalmennuksella ei voi korvata voimistelijan ryhmän normaaleja harjoituksia.)

Aamuvalmennuksen kausimaksu (Kevät- ja syyskausi erikseen):

1krt/vk 70€, 2krt/vk 80€, 3krt/vk tai yli 90€

Seuran jäsenmaksu

Seuran jäsenmaksu laskutetaan kerran kalenterivuodessa yhteen lajijaostoon. Mikäli harrastat Turun Urheiluliitossa esimerkiksi voimistelua ja yleisurheilua, niin jäsenmaksu maksetaan vain kerran urheilijan "ykköslajin" jaostoon. Tiedota asiasta ryhmän joukkueenjohtajaa. Jäsenmaksu laskutetaan vuoden alussa tai heti seuran toimintaan liittymisen jälkeen.

Jäsenmaksu 2024

Alle 15-vuotiailta 20e ja yli 15-vuotiailta 30e

Kausimaksu

Ryhmän kausimaksuun sisältyy ryhmän normaalin harjoitussuunnitelman mukaiset harjoitustapahtumat. Kausimaksu laskutetaan pääosin kahdessa erässä.

Kausimaksuja ei palauteta voimistelijan poissaolojen tai kesken laskutuskauden lopettamisen vuoksi, tai jos harjoituksia ei voida järjestää seurasta riippumattomista syistä.

Seuran jäsenmaksu, kilpailulisenssi, vakuutus, mahdolliset oheistreenit, aamuvalmennus ja muut tapahtumat kuten treenipäivät, leirit, kilpailut ja yms. eivät sisälly kausimaksuun.

Kausimaksun laskutuskaudet

Kevät (tammi-toukokuu)

Kesä (kesä-elokuu)

Syksy (syys-joulukuu)

Jos osallistumista ei peruuteta kauden 3. harjoitukseen mennessä, niin kausimaksu tulee maksaa kokonaisuudessaan.

Ilmoita peruutukset TOIMISTOON voli@turunurheiluliitto.fi

Muita mahdollisia kustannuksia

• Lisenssi ja kilpaurheilun kattava vakuutus
  • Kilpailupuvut ja välineet
  • Toimialan edustusasu
  • Joukkueen omat vaatteet ja varusteet
  • Oheisharjoittelu esim. baletti
  • Ohjelman koreografian kustannukset
  • Toimialan omat leirit
  • Voimisteluliiton leiritykset
  • Kilpailumatkat kotimaassa ja ulkomailla
  • yms. muut kustannukset

Voimistelijat sitoutuvat hankkimaan itsenäisesti tai toimialan kautta tarvittavat harjoitusvälineet kuten kengät, sukkikset, sekä muut mahdolliset tarvikkeet. Kilpailuihin jokaisen on hankittava tarvittavat hius- ja meikkausvälineet, sekä puvut. Joukkueissa ja trioissa kilpailevat sitoutuvat hankkimaan ryhmän yhteisesti sopimat puvut.

Voimistelijoille saattaa kohdistua muita maksuja mm. terveystarkastuksista, hieronnoista, lihastasapainotestauksista, sekä muusta ulkopuolisesta konsultoinnista.

Yllä listatut "muut mahdolliset kustannukset" ovat yksilö-/joukkuekohtaisia. Lisätietoa muista mahdollisista kustannuksista toimialan voimistelijoiden perheiden infopaketissa.

Tapahtumien (stara ja lumo tapahtumat, sekä kilpailut) peruutusehdot

Peruutusaika päättyy tapahtuman järjestäjän tai toimialan erikseen ilmoittamien peruutusehtojen mukaisesti.  Peruutus ainoastaan lääkärintodistuksella.

Peruutuksesta peritään 20e peruutusmaksu, mikäli ennen kyseistä tapahtumaa ei ole ilmoitettu poikkeavaa peruutusehtoa. Tämän lisäksi laskutetaan mahdolliset muut etukäteen tilatut kulut esim. voimistelijan matkojen ja ruokailujen kustannukset.

Mahdolliset maksuinfoon liittyvät kyselyt  annukka.almenoksa@turunurheiluliitto.fi