Senioriklubi

Kausikortti 60€

Tervetuloa Senioriklubiin!

Tämä on juuri sinulle räätälöity liikuntapaketti, jossa pääset yhdellä kortilla neljälle erilaisille tunnille kolmena päivänä viikossa. Voit osallistua niihin kaikkiin tai valita omaan aikatauluusi parhaiten sopivat tunnit. Täällä tapaat tuttuja ja tutustut uusiin ihmisiin - samalla kohennat kuntoasi ja pidät sitä yllä! Kaikki tunnit sopivat sekä miehille että naisille, joten rohkeasti vaan askeltamaan myös musiikin tahtiin. Tunnin kesto 45min.

Tarjoamme kahvin/teen/mehun keskiviikon ja torstain aamujumppien jälkeen!

Toimintaa ja unelmia läpi elämän!

Ikääntyvän keholle ja mielelle liikunta on mitä parhain apu arkeen. Jumppalan ikääntyvien jumpissa pidetään huolta, että jokainen seniori voi liikuntasuositusten mukaan vahvistaa lihasvoimaa, tasapainoa ja kestävyyttä monipuolisesti eri välineitä käyttämällä. Jokainen voi tehdä liikkeet omien voimiensa ja mahdollisuuksiensa mukaan. Voimistelu ei vaadi aikaisempaa liikuntataustaa vaan tunnit voivat alkaa pienestä liikkeestä ja kevyestä lämmittelystä. Kokeneemmat jumppakonkarit voivat toki testailla voimiaan ohjaajan antamissa haasteissa. Jumpasta on iloa ja hyötyä kaikille – voimistelu liikuttaa monin eri tavoin ja tavoittein. Voimistelu pitää sinutkin liikkeessä ja mielen virkeänä!

Voimistelija on aina parhaassa iässä!

Kevätkausi 8.1-16.5.2024

Maanantai