Naisten telinevoimistelu

Naisten telinevoimistelun alla toimivat kaikki liikuntakeskus Alfassa harjoittelevat harraste-, taito-, ja esivalmennusryhmät, sekä kilparyhmät.

Tutustu viereisestä valikosta naisten telinevoimistelun liikuntakeskus Alfan monipuoliseen ryhmätarjontaan!

Telinevoimistelun lajiesittely

Telinevoimistelija pysyy pystyssä niin kapealla puomilla kuin voltin päätteeksi permannollakin. Vaikka huipulla telinevoimistelu vaatii vankkaa kokemusta lajista sekä tuhansia toistoja, on telinevoimistelu ihanteellinen laji myös kaiken ikäisille uuden harrastuksen aloittajille. Telinevoimistelun perusliikkeiden parissa on mahdollisuus kehittää muun muassa kehonhallintaa, voimaa, koordinaatiota ja liikkuvuutta sekä haastaa ja ylittää itsensä.

Naisten telinevoimistelussa kilpaillaan neljällä telineellä: hypyssä, nojapuilla, puomilla ja permannolla.

Naisten telinevoimistelun lajiesittelyn löydät voimisteluliiton nettisivuilta.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Seuraa meitä!

@tuultytot