Harrasteryhmät

Harrasteryhmien harjoituksissa tutustutaan akrobatiavoimisteluun, harjoitellaan perusvoimistelutaitoja, sekä akrobatiavoimistelun lajitaitoja hauskanpitoa ja leikkiä unohtamatta.

Harrasteyhmät osallistuvat seuran joulu- ja kevätnäytöksiin. Harrasteyhmästä on mahdollista nousta kilparyhmään valmennustiimin suosituksella ja/tai testien kautta.

Harrasteryhmät ovat avoimia kaikille akrobatiavoimistelusta kiinnostuneille tytöille ja pojille. Ryhmien ikärajoista voidaan tarvittaessa joustaa.

Akrobatiavoimistelun harrasterymät harjoittelevat kerran viikossa 1h kerrallaan. Innokkaille tarjotaan mahdollisuus osallistua harjoituksiin 2 krt/vko.

Ilmoittautuminen harrasteryhmiin vasemman sivupalkin "ilmoittautuminen" osiosta.

Harrasteryhmiin pääsee mukaan myös kesken kauden.

Akrobatiavoimistelun harrasteryhmien yhteydenotot

Katariina Tamminen, voimistelukoordinaattori