Aikuisten harrastetelinevoimistelu

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Aiempaa kokemusta telinevoimistelusta ei tarvita, tervetuloa treenaamaan kanssamme!

Aikuisten telinevoimisteluryhmät ovat suunnattu 18 - n.40 -vuotiaille naisille ja miehille. Ryhmät 18+ ja 40+ vuotiaat.

Telinevoimisteluharrastusta voi jatkaa myös vanhemmalla iällä. Jaostossamme voimistelee "Jäykät pojat"  65+ kilpaileva ja esiintyvä ryhmä, joka harjoittelee aamupäivisin Pekka Ahon johdolla.

Taitojen karttuessa on mahdollisuus harjoitella kilpasarjoja ja osallistua leikkimielisiin kilpailuihin.

Kevät 9.1.-16.5.2024

Aikuisten telinevoimisteluryhmät Alfan liikuntakeskuksessa

tiistaisin ja torstaisin klo 19.30-21.00

• 18+v ryhmät 9.1.2024 alkaen
  • 40+v ryhmät 16.1.2024 alkaen

Hinnat ja laskutus

Hinnasto

Kausi laskutetaan kahdessa erässä. Mahdolliset alennukset (opiskelija alennus 10%) huomioidaan kauden toisessa laskutuserässä.

Liikuntakeskus Alfan kulkuranneke

Aikuisten telinevoimisteluryhmän kokeilukerralle voimistelija pääsee mukaan maksamalla ryhmän ohjaajalle käteisellä 2€ Alfan sisäänpääsymaksun. Ryhmän ohjaaja päästää voimistelijan sisään Alfan kulkuportista. Kokeilukerran jälkeen voimistelija hankkii oman Alfan kulkurannekkeen.

Alfan ryhmien voimistelijat – Yli 20v.

Yli 20-vuotias Alfan ryhmän voimistelija lähettää alla olevat tiedot laskut.voimistelu@turunurheiluliitto.fi

1.       Etu- ja sukunimi

2.       Ryhmän nimi

3.       Syntymäaika (EI Hetu:n loppuosaa)

TuUL Voimistelu myöntää rannekkeen osto-oikeuden. Tieto osto-oikeudesta toimitetaan liikuntapalvelukeskukseen.

Yli 20-vuotias Alfan ryhmän voimistelija ostaa rannekkeen ja sarjalatauksen itse Liikuntapalvelukeskukselta Veritas stadionilta tai Impivaaran uimahallin asiakaspalvelupisteeltä osto-oikeuden myöntämisen jälkeen. Rannekkeen hinta ostettaessa on 8 euroa/ranneke. 10x sarjalataus maksaa 20 euroa. Sarjalataus on voimassa yhden vuoden ostopäivästä. Ranneke ja sarjalataus on henkilökohtainen.

Alfan ryhmien voimistelijat - Alle 20v.

Alfassa harjoittelevan alle 18-vuotiaan voimistelijan rannekkeen hankkii voimistelijan huoltaja.

Täysi-ikäinen voimistelija tai voimistelijan huoltaja hankkii rannekkeen.

Lähetä sähköposti alla olevilla tiedoilla osoitteeseen laskut.voimistelu@turunurheilululiitto.fi

1. Etu- ja sukunimi

2. Toimiala

3. Ryhmän nimi

Rannekkeesta laskutetaan 8 euroa/ranneke sähköisesti TuUL Voimistelun myClub kautta.

Alfan kulkuranneke - Yleinen ohjeistus

Alfan kulkuportista saa kulkea vain yksi henkilö kerrallaan.

Suosittelemme kirjaamaan rannekkeen numerosarjan TuUL Voimistelun myClub jäsenkisteriin voimistelijan omiin yhteystietoihin. Rannekkeen kadotessa kysy ensin ranneketta liikuntakeskus Alfan vahtimestarilta. Kadonneet rannekkeet toimitetaan Alfan vahtimestarille. Mikäli ranneketta ei löydy tulee voimistelijan tilata uusi ranneke.

Alfan kulkuranneke ei oikeuta omatoimiseen harjoitteluun liikuntakeskus Alfalla. Kaikki Alfan vuorot ovat seuravuoroja, jonka vuoksi omatoiminen harjoittelu Alfassa ei valitettavasti ole mahdollista.

Lisätietoa yli 20-vuotiaan Alfan kulkurannekkeesta Turun kaupungin liikuntapalvelukeskuksen nettisivuilta

Poissaolot

Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen.

Lisätiedot aikuisten telinevoimistelusta voimistelukoordinaattori@turunurheiluliitto.fi